Tuesday, December 10, 2013

Rukous

Siitä syystä minä sinua muistutan virittämään palavaksi Jumalan armolahjan, joka sinussa on minun kätteni päällepanemisen kautta.
2. Tim. 1:6 KR33/38


Siksi muistutan sinua, että puhaltaisit täyteen liekkiin Jumalan armolahjan, jonka sait silloin kun minä panin käteni sinun päällesi.
2. Tim. 1:6 KR92

Rakas Jumala, anna meidän julistaa sinua armolahjojemme kautta. Meille jokaiselle on annettu kykyjä ja lahjoja joita käyttää, anna minun käyttää niitä oikein, sinun kunniaksesi. Anna minun olla rohkea ja peloton lahjojeni käytössä. Puhalla lahjani täyteen liekkiin ja anna sen palaa pimeyden keskellä tuoden sinun valoasi. Auta minua ymmärtämään oikea hetki lahjani käyttämiseen ja anna minun kuulla sinun ääntäsi kun tahdot että käytän sitä jonkun toisen hyväksi. Kiitos että olet nähnyt minut arvolliseksi tällaisen lahjan saamaan. Että silmissäsi minulle kuuluu tällainen kunnia. Kiitos että olet rinnallani tässäkin asiassa ja annat minulle rohkeutta ja luottamusta, aamen.

No comments:

Post a Comment